گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

دشمن دانا به از نادان دوست .

پرفسور « الکساندر دوگین » نظریه پرداز ، نویسنده و استراتژیست  روسی میگوید : 

 «پیاده روی اربعین نشانه ای مهم از آمادگی برای یک تحول معنوی جهانی و آخر الزمانی است  . من به عنوان یک مسیحی ارتدوکس با رویکرد آخرالزمانی  انقلاب  اسلامی که خود  را آماده  گر برای ظهور مسیح و مهدی می داند ، موافقم و امیدوارم  با آن  حادثه عظیم که پیروان همه ادیان منتظر آن هستند  ، فاصله زیادی نداشته باشیم.

ما و همه کسانی که در جستجوی عدالت و معنویت در دنیای ظلمت و ستم زده مدرن هستیم باید با همدیگر متحد شویم و این پیاده روی جلوه ای از این اتحاد است  »

فرانسیس فوکویاما » نظریه پرداز و فیلسوف و پژوهشگر امریکایی  ژاپنی اصل در کتاب معروفش « پایان تاریخ » مینویسد :

« شیعه پرنده ای ست که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست ، پرنده ای که دو بال دارد ، یک بال سبز و یک بال سرخ ، بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالت خواهی  اوست و بال سرخ شیعه ، شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد ، که شیعه را فنا ناپذیر کرده است .

این پرنده زرهی  به نام ولایت پذیری  برتن دارد که آنها را شکست ناپذیر کرده است  »

درد اینجاست که دیگران حتی دشمنانمان فهمیدند ولی هنوز بعضی از ما نمیخواهیم قبول کنیم ...

اگر صد ها نمونه از این مطالب هم  برای عده ای گفته و‌یا نوشته شود ، تأثیری در آنها نمی کند ، این همان تعصب و جهالت کوری است که سال شصت و یک باعث شد سر امام و یارانش  بر سر نی  رود و خاندانش به اسارت ....که اگر دوباره امامی ظهور کند عده ای راه خودشان را خواهند رفت از  همان ها که مدعی انتظار هستند  مانند سی هزار نفری که نامه نوشتند ولی بعد  پشت امام  را خالی کردند .


Image result for ‫دشمن دانا بهتراز دوست نادان‬‎