گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

حرفهای سکوت!

امروز بعد از چندین روز بی خبری سری به وبلاگهای بعضی از دوستان زدم .احساس کردم آنها هم مانند من مدتی است چندان چیزی برای گفتن ندارند.

"وطن من بیدگل " عکس جالبی ارائه نداده است.

"مرغ سحر"از نقدهای تند سیاسی ـمذهبی اش کم شده است.

"مهربانو"ی عزیز هم  انگار حرف تازه ای برای گفتن ندارد .

"دهی گو"هم ظاهرا ضرب المثل جدیدی به خاطرش نیامده.

حتی "جناب عنایتی" هم که معمولا هر روز ده دوازده پست برای خواندن داشت بیشتر به عکس و خاطراتش پرداخته.شاید اخبار سیاسی واجتماعی مان هم تکراری شده.

و.................

انگار همه ما با شروع فصل زمستان به خواب زمستانی رفته ایم ویا شاید سرما جوهر قلمهایمان را خشک کرده است.

شاید خیلی ها هم مثل من حوصله نوشتن ندارند.


گاهی سکوت هم برای خودش حرفهای زیادی دارد.....


شاید فردا با طلوع خورشید حرفهای تازه ای به ذهنمان رسید....ویا حال نوشتن پیدا کردیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
دهی گو یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:37 ب.ظ http://abooed.blogfa.com/

سلام
من که قرار دوشنبه هایم سر جاشه
ولی چند وقتیست شور وبلاگنویسی کم شده خیلی کم
واکثرا سرگرم شبکه های اجتماعی و فیس بوک هستند شاید اینجوری بیشتر ارضاء میشوند ولی من همین وبلاگ را دارم و والسلام.

سلام
همینطور است.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد