گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

مردم آزاری مدرن !

اگر کسی از طرف من و یا به نام من برای شما کامنت ناجوری میگذارد ، به بزرگی خودتان  ببخشید ، باور کنید خودم نیستم ، چون اصلا فرصت  و حوصله  مردم آزاری  را ندارم .

من   بنا به رشته تحصیلی ام با بیماران مختلفی سر و کار داشته ام ... از بیماران جسمی گرفته  تا انواع بیماران  روانی،مثل وسواس، شیزوفرنی  یا همان جنون ، بیماری پارانوئید و  غیره ....

و معتقدم  بیماریهای روانی به مراتب سخت تر ، خطر ناکتر  ، غیر قابل تحمل تر و از نظر درمان مشکل تر از بیماریهای جسمی است.. .  شما هم اگر از نزدیک با آنها ارتباط داشته باشید حتما با من موافقید .

سادیسم  یا دیگر آزاری هم یکی از این بیماریهای روانی وحشتناک است که شامل طیف گسترده ای از علایم است ، نمونه های جدید آن هم  با پیشرفت تکنولوژی  ایجاد شده  ، به عنوان مثال فردی که در اینترنت و میان سایت ها میگردد و با نام شخص دیگری یا به  اسم خودش برای دیگران کامنت های ناجور میگذارد نوعی  از بیماری روانی سادیسم دارد  .....و در عین حال ترسو و بزدل هم هست   اگر با نام مستعار یا شخص دیگری این کار را انجام میدهد.

خواهشا اگر فردی را می شناسید که به این بیماری خطرناک مبتلاست هر چه سریعتر برای درمان او اقدام کنید چون ممکن است دیر شود و کار به جاهای باریک مثل قتل و یا خود کشی منجر شود . اگر میخواهید در مورد این بیماری بیشتر بدانید سری به اینترنت بزنید .


Image result for ‫مردم ازاری‬‎



نظرات 1 + ارسال نظر
فرزین یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 11:26 ق.ظ

بزرگی می گفت خود روانپزشکان از بس نظریه های مختلف را خوانده اند و قاطی کردن و همه خودشان دیوانه اند

همه شان نه ، ولی بعضی شان واقعا دیوانه اند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد