گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

تصمیم کبری.

 چند وقت پیش مطلبی نوشتم در مورد خانم جوانی که سه فرزند داشت و بر اثر کرونا فوت کردند و این خبر بسیار ما را متاثر و شوکه  کرد. این خانم، مادر یکی از دوستان صمیمی دخترم بود.

چند روز پیش دخترم وقتی به خانه آمد بسیار خوشحال بود و گفت دوستم امروز گفته که پدرش مجددا  ازدواج کرده. مدتها بود  خبر خوشی نشنیده بودیم. خیلی از شنیدن این خبر خوشحال شدم... هم  بابت سرو سامان گرفتن این خانواده مخصوصا بچه ها  و هم بابت این تصمیم به موقع و درست پدرشان... شاید برای خیلی ها این موضوع قابل هضم نباشد که چند ماه بعد از فوت همسر، مردی تجدید فراش کند و شاید  این پدر بزرگوار فشار روانی زیادی  را بابت حرف و حدیث های بی‌جای مردم مجبور شده  تحمل کند ولی مطمئنا سلامتی روحی و روانی فرزندانش و  مدیریت درست خانواده اش  را به همه چیز  ترجیح داده و چنین تصمیم سختی گرفته و مطمئن هستم که ناشی از  ایمان و معرفت و شناخت درست او بوده است.

این که آدم بتواند در شرایط سخت و بحرانی تصمیمات درست و به موقع بگیرد هنری است که هر کسی ندارد.

باید بدانیم که مردم در  هر شرایطی ما را قضاوت می‌کنند و عده ای کار ما را  نمی‌پسندند ، ولی بعد از مدتی همه فراموش می‌کنند. بنابراین طبق منطق و عقل و اصول دینی و اخلاقی باید بهترین ودرست ترین تصمیم را برای حل مسائل زندگی مان بگیریم و اهمیتی به عرف غلط و قضاوتهای نابجای دیگران نداشته باشم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد