گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.
گلی در کویر

گلی در کویر

به انتظار روییدن گلی در کویر قلبمان.

مثبت 18 سال....

یک روز پسرم از من پرسید تو چرا مثل  خیلی از خانم ها آرایش نمیکنی؟ من که از شنیدن این سوال غافلگیر نشدم... گفتم  «چون نیازی نمیبینم آرایش کنم و فکر میکنم به اندازه کافی  خوشگل  هستم، شاید این خانم ها فکر می کنند خوشگل  نیستند که آرایش میکنند». دخترم که  حرفهای ما را می شنید، خندید و گفت  « چه اعتماد به نفسی!»

واقعیت هم جز این نیست.. اگر آدم، ظاهر خودش را به اندازه کافی قبول داشته باشد، نیازی به این همه بزک دوزک و بدتر از آن، جراحی های زیبایی، نمیبیند...

هر از گاهی که سوار مترو میشوم، در واگن خانم ها، احساس میکنم وارد سالن آرایش شده ام، کمتر خانمی میبینم  که ساده و حتی بدون جراحی باشد...

 همسر من به سبب کارش به کشورهای مختلفی سفر کرده، اروپایی و آسیایی ،  و معتقد است که هیچ کجا به اندازه ایران، خانمها آرایش نمیکنند. 

باورتان شاید نشود، در سفر حج  که امسال  مشرف  شده  بودیم، خانم های زیادی از زایران ایرانی را میدیدم که آرایش های ثابتی مثل تاتو ابرو و لب و خط چشم داشتند، در صورتی که یکی از محرمات احرام، آرایش کردن است... 

بگذریم، خدا به خیر بگذراند، ظاهرا با این گل به خودی که مسئولین نابخرد ما زدند، شاهد صحنه های عجیب و غریب زیادی  در خیابان‌ها خواهیم بود ، مخصوصا در فصل تابستان، خودتان را برای دیدن هر چیزی آماده کنید و سعی کنید بچه هایتان را کمتر به اماکن عمومی ببرید! 





نظرات 3 + ارسال نظر
فاضله دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 07:19 ق.ظ http://golneveshteshgh.blogsky.com

آراستگی در حد معمول خوب و لازم هست بانو جان

در حد معمول بله... نه در حد خفه شدن

مریم دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 08:47 ق.ظ

گم شو بابا خوشگله!

مریم جون بی ادب نشو.

سلام دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 10:06 ق.ظ

واقعا دیگه چهره ی واقعی را نمیشه تشخیص داد
خیلی ها بینی عمل کرده اند
خیلی ها گونه کاشته اند
خیلی ها هم روی گونه چال خنده کنده اند
خیلی ها هم با لیزیک عینک ته استکانی را برداشته اند
خیلی ها لب هایشان را قلوه ای کرده اند
به نظرم دولت باید فکری برای ورود این ربات های زن از چین بکند
تا مردها هم قید ازدواج با اینگونه زنهای ایرانی را بزنند

وای... خاک به سرم... شمام دیگه خیلی تند رفتید
به نظر من یک کم باید روی اعتماد به نفس خانم ها کار کرد... همین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد